لیست کاربران برچسب شده در تاپیک

نمایش نتایج: از 17 به 32 از 68

موضوع: آموزش تنبک

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11
    خان آواتار ها
    کاربر نمونه

    وضعیت
    افلاین
    عنوان کاربری
    کاربر نمونه
    شماره عضویت
    3922
    تاریخ عضویت
    Jan 1970
    نوشته ها
    864
    میانگین پست در روز
    0.04
    تشکر از پست
    1,600
    1,927 بار تشکر شده در 634 پست
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Thumbs Up/Down
    Received: 4/0
    Given: 0/0
    میزان امتیاز
    55

    پیش فرض


    0 Not allowed! Not allowed!
    سلام بچه ها .
    در این قسمت میخوام براتون دراب رو توضیح بدم. این حرکات یکی از حرکات مورده علاقه من هستش که ازش استفاده زیادی میکنم چون دراب میتونه به ریتم و قطعاته شما حال و هوای خاصی بده میتونه به اون شادابی خاصی ببخشه. استفاده صحیح از دراب نیاز به تسلط داشتن بر روی انواع پلنگ داره. اگر پلنگ ها رو که قبلا با هم یاد گرفتین رو به خوبی یاد گرفتین و تمرین کردین در اجرای دراب خیلی مشکل نخواهید داشت و سریع تر به نتیجه میرسید.
    خب دوستان عزیز پله پله شروع میکنیم. به صورت ساده بگم براتون. برای زدن دراب باید پلنگ بزنین اون هم پلنگ شماره های دو و سه . ابتدا با دست راست شروع کنین اول پلنگ دو و یعد پلنگ سه یزنین بعد سراغ دست چپ برین و همین کار رو تکرار کنین. فقط دقت کنین که باید سرعت پلنگ ها رو یواش یواش زیاد کنید چون دراب زدن درسته که مثل پلنگ زدن میمونه ولی اصل و ماهیت اون به کلی فرق داره. باید آنقدر سرعت پلنگ های دو و سه رو زیاد کنین تا دو
    صدای خیلی نزدیک به هم شنیده بشه. حالا شاید بگین که یعنی چی سرعت پلنگ ها رو زیاد کنیم؟؟بچه ها منظورم اینه که اول به صورت عادی پلنگ بزنین و بعد تند تر اجرا کنید و برای این که یک دراب واقعی و تمیز اجرا کنین باید انگشتان شماره دو و سه رو روی انگشته شستتون سر بدین.
    میتونید دست راست رو تمرین کنین و بعد به سراغ دست چپ برین . یعنی اول با دست راست چند دراب بزنین و بعد با دست چپ چند بار تکرار کنین و بعد از این که بهتر شد اول با دست راست بزنین سپس با دست دیگرتون.
    دراب برای ما خیلی خیلی خیلی اهمیت داره چون داریم از حرکات ساده تر وارد حرکاتی میشیم که با انگشتاتون مخصوصا با حرکات پلنگ کاره زیادی داریم و ما به دستان قوی وتند نیاز داریم.
    بازم تاکید میکنم که اول روی پلنگ ها مسلط بشین بعد سراغ دراب بیاین تا دل سرد نشین. یک راه برای قوی تر کردن انگشتاتون و این که دراب رو به خوبی اجرا کنین اینه که:اول با دست راست و سپس با دست چپ دراب بزنین و یعدش با دست راست و بعد از اون با دست چپ اشاره پنج انگشتی بزنین. و مدام این حرکات رو تکرار کنین تا سریع تر بتونین اجرا کنین. این حرکت فوق العاده هستش چون انگشتاتون قوی میشه. اشاره به انگشتان باز و دراب به انگشتان بسته و نزدیک به هم
    نیاز داره پس انگشتا مدام بازو بسته میشوند و این قدرت شما را افزایش میدهد.
    در پست های آتی سعی بر این دارم که یه سری نت برای درسهایی که با هم داشتین بنویسم تا با نت های تمبک هم آشنا بشین و فقط به این صورت نباشه که حرکات و بدونه داشتن نت تمرین کنیم.
    تمرین پلنگ و دراب یادتون نره.
    موفق باشین.

    باید خریدارم شوی تا من خریدارت شوم

    وز دل و جان یارم شوی تا عاشق زارت شوم
    من نیستم چون دیگران بازیچه بازیگران
    اول به دام آرم تو را وان گه گرفتارت شوم







  2. 6 کاربر برای این پست از خان تشکر کرده اند:


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •